Klantenservice

Bezorgen en afhalen

We bezorgen door heel Nederland en Vlaanderen. We bezorgen alle bestellingen vanaf € 250,- excl. btw die geplaatst zijn via de webshop gratis. De gratis bezorging is geldig voor heel Nederland (m.u.v. de waddeneilanden) én Vlaanderen. Ook kunt u uw bestelling afhalen. Lees op de bezorgen en afhalen pagina meer hierover.

Betalen

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Bankoverboeking
  • Riverty (achteraf betalen)
  • Pin en contant bij afhalen
  • Voor bedrijven betalen op factuur

We bezorgen altijd pas nadat de betaling bij ons binnen is.

Retouren

Koopt u als particulier via de webshop dan heeft u de mogelijkheid om de overeenkomst te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Het herroepingsrecht is niet van toepassing indien u als bedrijf of in de showroom koopt.

Ga zorgvuldig om met de producten en indien het een nieuw product betreft de verpakking. U mag het product alleen uitpakken en gebruiken zover het nodig is om te beoordelen of u het wenst te behouden.

De kosten voor het ophalen of terugsturen van de producten zijn voor uw rekening. Regelt u het terugsturen zelf dan bent u ook verantwoordelijk hiervoor. Daarom raden we aan om altijd verzekerd terug te sturen. Indien u het transport door ons wilt laten uitvoeren dan bedragen de kosten 1 euro per km uitgaande van enkele reis met een minimum van 50 euro per levering. Nadat we het product terug hebben ontvangen betalen we binnen 14 dagen terug.

Neem voordat u het product wilt terugsturen contact met ons op. U kunt ook gebruik maken van het retourformulier:
https://www.ksb-kantoormeubelen.nl/modelformulier-herroeping.pdf

Garantie

Voor nieuwe producten hanteren wij de fabrieksgaranties.

Klachten

Heeft u een klacht over KSB Kantoormeubelen of één van onze producten dan vinden we dat heel vervelend en lossen we dat graag netjes met u op. Neem telefonisch of via e-mail contact met ons op. We nemen uw klacht zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen in behandeling. Indien we uw klacht niet binnen 14 dagen in behandeling kunnen nemen dan ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.

Refund / chargeback

Voor tweedehands goederen die niet binnen 14 dagen (na levering aan koper of annulering door de koper) worden geretourneerd aan verkoper, geldt géén recht op refund en/of chargeback van de betaling. De staat van de goederen is zoals deze in de showroom worden getoond en middels foto's getoond in de webshop. Dat betekent met eventuele zichtbare (kleine) beschadigingen. Eventuele zichtbare (kleine) beschadigingen, volgend uit de aard van gebruik, zijn inbegrepen in de tweedehands aanbieding en een refund en/of chargeback die zich beroepen op deze beschadigingen die vanwege de tweedehands staat als gebruikelijk mogen worden geacht zullen niet worden geaccepteerd. Een en ander ter beoordeling aan de winkelier of webshop.

Contact

KSB biedt een ruim assortiment aan zowel nieuwe als tweedehands kantoormeubelen die beide via de webshop en in de showroom te bezichtigen en te bestellen zijn. Vragen over onze producten of dienstverlening, neem dan vrijblijvend contact met ons op via +31 73 888 70 99 of info@ksb-kantoormeubelen.nl.